mi is ez??!?

Zeno kisvilága, melyben csak hétköznapi dolgokról van szó. Melyben érdek nélkül van jelen a szeretet és az utálat. Melyben még talán olyan dolgokról is hallhatsz, ami a szűk agyadon talán már nem fér be. Vagy módosult tudatállapoti kilengést a szavak tiszteletére:)

.:Weboldalam:.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Zeno: tikka5:: amúgy mit dolgozol, h sokmindenkivel találkozol?? mi a "hivatásod"?? (2007.05.15. 21:00) blog, mások és én

Linkblog

Archívum

blog, mások és én

2007.05.15. 19:31 | Zeno | 2 komment

az előbb beleolvastam egypár internetes naplóba, csakhogy képben legyek milyen a "többi" és milyen ne legyek...
az első mondat mindig ugyanaz:::
    Ma semmi különös nem történt.

ÁÁÁ minek ír valaki blogot, ha azt hiszi, hogy semmi különös sem történik vele?!
Nézzen inkább körül a kis életében, nézzen tükörbe, nézzen az emberek szemébe a buszon, metrón, olvasson a lelkükből. Gondoljon bele a helyzetükbe. Játsszon, higgyen, szeressen, segítsen.....szinte mindent abszurd dologként fel lehet fogni..hát nem szép az élet??

Amúgy nem vagyok hülye. Tudom, hogy csak figyelemfelhívásként írják oda..meg ha rosszat vársz, akkor csak jó sül ki belőle....
....Hülye agyatlan kretének

Amúgy velem ma semmi különös nem történt...

Címkék: társadalomkritika abszurd utcaszerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://zeno.blog.hu/api/trackback/id/tr2776386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tikka5 2007.05.15. 20:36:31

Velem sok minden történik minden nap.Rengeteg emberrel van dolgom hivatásomból kifolyólag.Szeretem tanulmányozni Őket ,6éves kortól ,90 évesig.Több könyvre való történetet hallottam már.Igen az élet szép és sajnos rövid is.Minden napban van bánat,jókedv,mérgelődés,öröm ,szépség.Én szeretek élni! Üdv.

Zeno 2007.05.15. 21:00:51

tikka5:: amúgy mit dolgozol, h sokmindenkivel találkozol??
mi a "hivatásod"??
süti beállítások módosítása